Zgłoszenie serwisowe
WAŻNE: Przesłanie zgłoszenia nie jest równoznaczne z zamówieniem wykonania usługi serwisu. Po przesłaniu zgłoszenia zostanie przeprowadzona przez pracownika serwisu jego weryfikacja.
Po dokonaniu pomyślnej weryfikacji, zostanie wykonana nieodpłatna ekspertyza oraz zostanie przedstawione do akceptacji zlecenie serwisowe, uwzględniające wycenę napraw oraz proponowany termin realizacji. W sytuacji braku kontaktu ze strony serwisu Climatic w terminie do 5 dni roboczych od daty wysyłki, prosimy o niezwłoczny kontakt pod numerem telefonu +48 502 600 014 lub na adres mailowy serwis@climatic.pl.
Podane w formularzu dane zostaną wykorzystane wyłącznie w celu procedowania przesłanego zgłoszenia.
Możesz przesłać zgłoszenie serwisowe na dwa sposoby:
- Wypełnij formularz z pliku [PDF] Zgłoszenie serwisowe Climatic, a następnie prześlij go na adres serwis@climatic.pl,
- Wypełniaj poniższy formularz online, znajdujący się niżej na stronie.