Oferta pracy: Kierownik działu serwisu
Zakres obowiązków:
- Kierowanie i organizacja prac Działu Serwisu,
- Optymalizacja kosztów pracy działu serwisu,
- Zapewnienie wysokiego poziomu kultury komunikacji z klientami i Współpracownikami,
- Szybkie reagowanie na awarie, komunikacja telefoniczna z klientem,
- Sprawne identyfikowanie przyczyn zgłaszanych usterek,
- Monitorowanie zagrożeń na obiektach,
- Identyfikacja i raportowanie problemów pojawiających się w trakcie użytkowania obiektów w celu optymalizacji rozwiązań projektowych,
- Prowadzenie dokumentacji związanej z przeprowadzanymi pracami serwisowymi oraz nadzór nad bieżącymi formalnościami związanymi z działaniami serwisu,
- Nadzór nad terminowością oraz sposobem usuwania zgłoszonych usterek.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min.2 lata),
- Znajomość procesu budowlanego,
- Umiejętność identyfikacji przyczyn powstałych usterek,
- Asertywność połączona z wysoką kulturą osobistą,
- Biegła znajomość pakietu Office,
- Umiejętność ustalania priorytetów i bardzo dobrą organizację pracy.
- Responsywność w działaniu,
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy
- Stabilne i stałe zatrudnienie w firmie o wiodącej pozycji w sektorze budownictwa modułowego,
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i umiejętności,
- Możliwość realizacji ciekawych projektów,
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- Narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, komputer.
Nie zwlekaj i aplikuj już teraz! Prześlij nam swoje CV na adres mailowy praca@climatic.pl.