Oferta pracy: Specjalista ds. Administracji i Nieruchomości
Region: Reguły k. Warszawy
Jakie będą Twoje zadania?
- Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wynajmem powierzchni zgodnie z przepisami.
- Przygotowywanie umów i aneksów w zakresie najmu oraz zarządzania nieruchomościami.
- Nadzór nad umowami najmu, aneksami.
- Rozliczanie kosztów eksploatacyjnych i kosztów usług.
- Przygotowywanie raportów, zestawień, analiz i sprawozdań dotyczących administrowania nieruchomościami i wyposażeniem.
- Identyfikacja i rozwiązywanie bieżących problemów związanych z powierzonym obszarem obowiązków.
- Zarządzanie wyposażeniem biurowym firmy oraz prowadzenie jego elektronicznej ewidencji.
- Koordynacja terminów wynikających z umów.
- Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji i dokumentów.
- Sprawowanie nadzoru nad gospodarką odpadów.
- Aktywna współpraca z innymi działami Firmy.
- Wsparcie Zarządu w przygotowaniu prezentacji, szkoleń i cyklicznych spotkań podsumowujących realizacje zadań.
- Przygotowywanie raportów dotyczących efektywności pracy zespołów.
- Przygotowywanie podstawowych arkuszy budżetowych.
Co cechuje perfekcyjnego kandydata?
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Outlook, Word, Excel, Power Point).
- Wysoka kultura osobista.
- Umiejętność podejmowania decyzji i przejmowania odpowiedzialności za prowadzenie powierzonych zadań i projektów.
- Skrupulatność, rzetelność oraz dbałość o detale.
- Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz ustalania priorytetów.
- Zaangażowanie i samodzielność.
Co możemy Ci zaoferować?
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę).
- Udział w ciekawych projektach realizowanych w oparciu o system wysoce prefabrykowanego systemu budownictwa modułowego.
- Praca w dynamicznie rozwijającej i pełnej innowacji organizacji.
- Współpraca z wysokiej klasy specjalistami oraz możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego.
Nie zwlekaj i aplikuj już teraz! Prześlij nam swoje CV na adres mailowy praca@climatic.pl.